Praktické informace

V naší prodejně vám rádi pomůžeme s výběrem nábytku, ochotně zodpovíme všechny dotazy a v případě zájmu zajistíme konzultaci s bytovým designérem. Myslíme ale i na to, co můžete dříve nebo později potřebovat i po nákupu kvalitního nábytku na míru.

Možnosti dopravy a vyzvednutí

Nefunguje jako e-shop, protože věříme, že k adekvátnímu posouzení (ne)vhodnosti nábytku nestačí pouze zhodnocení fotografie na internetu. Vy si ho potřebujete vyzkoušet, osahat a osedět”. A případně se poradit s odborníky. Teprve pak budete mít jistotu, že nekupujete zajíce v pytli.

Proto lze naše produkty koupit pouze v prodejně. Z ní můžete kvalitní nábytek, jako jsou sedací soupravy Aksamite či Calia Italia, odvést sami, nebo vám ho doručíme prostřednictvím dopravní služby na vámi určenou adresu.

Naše prodejny


Reklamace

Nikdo není dokonalý, i když se o to sebevíc snaží. Pokud najdete na zakoupeném nábytku jakoukoli vadu, kontaktujte nás. Reklamace, kterou lze podat pouze v písemné formě, musí obsahovat číslo kupní smlouvy, jméno a příjmení, telefon či e-mail, název zboží a popis závady. Zboží nám pak i s tímto dokumentem přivezte osobně nebo pošlete dopravní službou. My problém co nejrychleji vyřešíme.


Obecná pravidla pro používání, čištění a údržbu nábytku

  1. nábytek nesmí přijít do přímého styku s vodou
  2. nábytek by neměl být umístěn ve vlhkém prostředí
  3. nepoužívejte k čištění parní čističe nebo tekoucí vodu z hadice
  4. přečtěte návod na použití a ošetřování od výrobce a řiďte se jeho pokyny
  5. mějte na paměti, že nábytek není určený pro komerční použití s nadměrným zatížením, ale pouze do domácnosti
ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů