V naší prodejně vám rádi pomůžeme s výběrem nábytku, ochotně zodpovíme všechny dotazy a v případě zájmu zajistíme konzultaci s bytovým designérem. Myslíme ale i na to, co můžete dříve nebo později potřebovat i po nákupu kvalitního nábytku na míru.
Možnosti dopravy a vyzvednutí
Nefunguje jako e-shop, protože věříme, že k adekvátnímu posouzení (ne)vhodnosti nábytku nestačí pouze zhodnocení fotografie na internetu. Vy si ho potřebujete vyzkoušet, osahat a osedět”. A případně se poradit s odborníky. Teprve pak budete mít jistotu, že nekupujete zajíce v pytli.
Proto lze naše produkty koupit pouze v prodejně. Z ní můžete kvalitní nábytek, jako jsou sedací soupravy Aksamite či Calia Italia, odvést sami, nebo vám ho doručíme prostřednictvím dopravní služby na vámi určenou adresu.
Reklamace
Nikdo není dokonalý, i když se o to sebevíc snaží. Pokud najdete na zakoupeném nábytku jakoukoli vadu, kontaktujte nás. Reklamace, kterou lze podat pouze v písemné formě, musí obsahovat číslo kupní smlouvy, jméno a příjmení, telefon či e-mail, název zboží a popis závady. Zboží nám pak i s tímto dokumentem přivezte osobně nebo pošlete dopravní službou. My problém co nejrychleji vyřešíme.
Obecná pravidla pro používání, čištění a údržbu nábytku
- nábytek nesmí přijít do přímého styku s vodou
- nábytek by neměl být umístěn ve vlhkém prostředí
- nepoužívejte k čištění parní čističe nebo tekoucí vodu z hadice
- přečtěte návod na použití a ošetřování od výrobce a řiďte se jeho pokyny
- mějte na paměti, že nábytek není určený pro komerční použití s nadměrným zatížením, ale pouze do domácnosti